torstai 12. maaliskuuta 2015

Mummi ja Minä

Jo jonkin aikaa olen ihastellut Mummi ja Minä -tuoteperhettä, jota olen nähnyt myytävän ainakin ns. ekokaupoissa. Mummi ja Minä ovat siis ekologisia pesuaineita. Ja kaiken lisäksi vielä kotimaisia.

Seurailin mummoja myös instagrammin puolella ja ihastuin yhä enemmän. Muutama päivä sitten onni potkaisi ja sain kotiin testattavaksi kolme tuotetta blogiyhteistyön merkeissä.
 
Tuotteet olivat minulle vielä pakettia avatessa arvoitus. Koska kaikki Mummi ja Minä -tuotteet vaikuttivat niin upeilta, niistä valitseminen olisi ollut supervaikeaa. Ja toisekseen, rakastan ylläripaketteja. <3

 
Paketistani paljastui seuraavat tuotteet: Sitruunasooda (Sitruunantuoksuinen siivoussuihke), Polkkakarkki  (Piparmintuntuoksuinen astianpesuaine) sekä Lakritsipommi käsipesuaine.

 
Tuotteet tietenkin pääsivät käyttöön saman tien. Suihkutettava siivousneste on kätevämpi kuin muistelinkaan. Viime vuodet olen käyttänyt perinteistä nihkeä liina -menetelmää, mutta kyllä tällainen suihkautus ja pyyhkäisy -tapa on kivempi. Arvaatte varmaan, että tämän Sitruunasooda -siivouskäsittelyn jälkeen koti tuoksui raikkaan puhtaalle.


Polkkakarkki astianpesuaine se vasta onkin jotain! Tuoksu on kerta kaikkiaan valloittava. Yleensä ottaen pidän kaiken ylimääräisen pois tiskipöydältä, kuten ei-niin-kivan-näköiset tiskiainepullot. Mummi ja minä -pullon kanssa sitä ongelmaa ei ole. Päinvastoin, kaunis pakkaus on oikein salonkikelpoinen ja sopii sisustukseen.

Lakritsipommi käsipesuaine sai hetkeksi kulmani kohoamaan. Jotenkin vain tuntui niin hassulta, että pesisin käteni jollain lakritsin tuoksuisella. Tuoksu kuitenkin paljastui kivan karkkimaiseksi, ja sain heittää ennakkoluuloni nurkkaan. Havaitsin myös, että tällainen erikoinen tuote kylpyhuoneessa saa vieraat ihastuksen valtaan. :)

 
Mummi ja Minä -tuotteisiin pääset tutustumaan tarkemmin TÄSTÄ. Ovatko tuotteet teille entuudestaan tuttuja?

8 kommenttia:

  1. Ihania tuotteita ❤️ Minulla ei ole ollut noita tuotteita mutta olisivat varmasti kokeilun arvoisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin. :) Kyllä kelpaa siivotakin, kun on näin ihanat tuotteet käytössä. <3

      Poista
  2. Viime viikonloppuna hypistelin näitä jossain, mutta jätin kuitenkin kauppaan. Tekisi mieli kokeilla tuota lakritsin tuoksuista käsisaippuaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo lakritsin tuoksu pääsi todellakin yllättämään! Suosittelen testaamaan! :)

      Poista
  3. Itsekin haluaisin seuraavaksi testata tuota lakritsia..Tällä hetkellä oma suosikkini on tuo sitruunasooda, joka on mieto mutta raikas. Peittää mm. hyvin lapsen pissan hajun patjassa tai kalan hajuiset kädet. Mielestäni myös riittoisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidän näistä tuoksuista myös. Ne eivät ole liian voimakkaita, eivätkä tuoksu sellaiselle teolliselle, niin kuin monet siivousaineet. :)

      Poista
  4. Rakastan noita ja ostan aina mummille lahjaksi. Kaikki ihania ja jo vuosia tullut ostettua. Eli aivan ihanista ihanin yhteistyö tämä. <3

    Upeaa viikkoa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä ovatkin todella kivoja lahja- ja tuliaistuotteita myös. Totta puhut, ihana yhteistyökuvio tällaisten päivittäisten hyödykkeiden parissa. :) Mukavaa viikkoa Tiia! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!